راهنمای خرید از رباتیک صنعت

از این که رباتیک صنعت را فروشگاه مناسب خرید خود انتخاب کرده اید بسیار سپاس گذاریم.شما با عضویت در فروشگاه می توانید به تمام بخش های وب سایت دسترسی پیدا کنید.لطفا در صورت داشتن هر گونه مشکل بعد از ثبت سفارش با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.شما میتوانید هر محصول دلخواه خود را انتخاب کرده و پس از مشخص کردن تعداد وارد مرحله ثبت مشخصات ارسال و سپس نحو پرداخت بشوید.همواره دو روش پرداخت از درگاه و پرداخت بصورت کارت به کارت برای شما موجود می باشددر صورت انتخاب گزینه کارت به کارت ملاک ثبت سفارش شما رویت رسید پرداختی معتبر توسط مدیر وب سایت می باشد.لطفا رسید پرداختی را به شماره تماس وجود در سایت به مدیریت فروشگاه ارسال کنید و این رسید را تا زمان دریافت کالا نزد خود نگهدارید.

قطعات الکترونیکی ،مکانیکی،ربایتک:

مشتری پس از دریافت بسته تنها 48 ساعت مهلت تست قطعه دریافتی را دارد و در صورت وجود هرگونه مشکل باید با پشتیبانی تماس گرفته و مراحل را از طریق پشتیبانی فروشگاه پیگیری نماید. کلیه محصولات موجود در فروشگاه رباتیک صنعت سالم هستند و در صورتی که مشتری وجود مشکلی در قطعه را به پشتیبانی فروش رباتیک صنعت اطلاع دهد و قطعه را جهت تست ارسال نماید، پس از تست اگر مشخص شود که کالا ایراد داشته است در صورت موجود بودن محصول در انبار، محصول جدید با هزینه رباتیک صنعت برای مشتری ارسال می شود و در صورت ناموجود بودن محصول در انبار، مبلغ کالا به شماره حساب اعلام شده از سمت مشتری واریز می شود و اگر صحت کالا از طرف کارشناسان فنی ربایتک صنعت اعلام شود کلیه هزینه های حمل و نقل برای ارسال کالا به مشتری؛ به عهده ایشان خواهد بود.

قیمت ها و موجودی کالاها:

قیمت ها و موجودی های درج شده در سایت رباتیک صنعت به روز هستند. در صورتی که مشتری درخواست تعداد عمده از یک محصول را داشته باشد قبل از ثبت سفارش باید با پشتیبان های سایت هماهنگ نماید.

رویه ارسال کالا

ارسال با تی پاکس
کلیه محصولات فروشگاه رباتیک صنعت قابلیت ارسال از طرق تی پاکس را دارند اما دستگاه تولید رباتیک صنعت از جمله تمام پرینتر ها، سی ان سی ها و لیرز ها به استثنایی دستگاه هایی که قابل ارسال بصورت کیت را دارند حتما باید از طرق پست تی پاکس ارسال شوند.در صورت در خواست مشتری برای ارسال از این طریق رباتیک صنعت هیچ گونه تضمینی جهت سالم رسیدن محصولات ندارد.

ارسال با پست پیشتاز
تمام سفارش‌ها به استثنای کلیه دستگاه‌های تولیدی رباتیک صنعت، سفارش‌های بالای دو میلیون تومان و وزن یک کیلوگرم(با احتساب بسته‌بندی)با پست پیشتاز و به صورت رایگان ارسال می‌شوند

ارسال با باربری
دستگاه های سی ان سی بالای ابعاد100*50 ،پرینتر های سایز بالای 30*30 ، لیرز ها بالا45*45 باید از طریق باربری ارسال بشوند لذا جهت اطلاع هزینه ارسال کالا از طریق باربری با پشتیبان رباتیک صنعت در ارتباط باشید.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش:

کلیه دستگاه های تولید شده توسط ربایتک صنعت دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند.شروع گارانتی محصولات از روز ارسال دستگاه ها می باشد.
گارانتی تنها مشمول دستگاه هایی می شود که به هیچ وجه در کلیه قطعات دستگاه ها تغییری داده نشده باشد(عدم تغییر برد دستگاه، تغییر موتور های دستگاه، تغییر بردهای جانبی دستگاه ها)

در صورت تشخیص تیم فنی رباتیک صنعت مبنی بر عمدی بودن مشکل ایجاد شده در قسمت های الکترونیکی دستگاه گارانتی دستگاه ساقط خواهدشد.

هزینه ارسال دستگاه جهت بهرمندی از گارانتی دستگاه برعهده مشتری می باشد.

استرداد کالا
موارد خاص عدم استرداد کالا:

1.بردهای الکترونیکی،نمایشگر ها،و قطعات الکترونیکی  
2.دستگاه های تولیدی گروه رباتیک صنعت قبل از ارسال چندین بار تست و بررسی میشوند و به هیچ عنوان قابل برگشت نمیباشند مگر درصورتی که مشتری قبل از بازکردن پلمپ بسته بندی و پلمپ دستگاه قصد خرید نوع بالاتر همان رده از سفارش را داشته باشد.
3.قطعاتی که نیاز به برش در اندازه خاص ، برد های الکترونیکی که قبل از ارسال بنا به درخواست مشتری تست میشوند قابل عودت نمیباشند
4.قطعات الکترونیکی به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی قابل استرداد نمیباشند چرا که فروشگاه از اصالت و سلامت کالای مورد فروش خود اطمینان کامل دارد.

قوانین بازگشت وجه

عودت وجه تنها در شرایط زیر امکان پذیر می باشد:

 در صورتی که مرسوله شما ارسال شده باشد و پس از عودت دادن و بازگشت مرسوله به فروشگاه مبلغ پرداختی با کسر هزینه ارسال به مشتری بازگشت داده خواهد شد.
در صورتی که ثبت سفارش انجام شود و قطعه دریافتی دارای مشکل باشد پس از تست محصول توسط تیم فنی رباتیک صنعت  و عدم موجودی محصول در انبار، وجه به صورت کامل به مشتری عودت داده می شود.
 در صورتی که قطعه دریافتی با اطلاعات مندرج در سایت مغایر باشد می توانید با عودت قطعه به رباتیک صنعت وجه خود را به صورت کامل دریافت نمایید.
کلیه قیمت ها و موجودی ها در فروشگاه رباتیک صنعت به روز می باشد.درصورتی که بنا به دلایلی موجودی محصول در انبار به اتمام رسیده باشد مبلغ کسر شده مربوط به قطعه بصورت تمام و کمال به همراه کد تخفیف خرید بعدی به مشتری بازگشت داده خواهد شد.

روال عودت وجه به مشتریان عزیز تا سه روز کار زمان نیاز دارد.

لغو سفارش:

مشتری تا قبل از ارسال مرسوله و یا در صورت سفارش قطعات برشی  قبل از برش خوردن قطعه، میتواندسفارش را لغو کند. در صورتی که سفارش ارسال شده باشد مشتری باید بدون باز نمودن درب بسته با بخش پشتیبانی جهت عودت مرسوله هماهنگ کند و در صورتی هزینه سفارش به حساب مشتری عودت داده خواهد شد که سلامت محصول از طرف تیم فنی رباتیک صنعت اعلام شود. همچنین امکان عودت مبلغ  و لغو سفارش بعد از برش محصول امکان پذیر نمی باشد.

قوانین تست مرسوله قبل از ارسال:

کلیه قطعات پلمپ شده الکترونیکی،مکانیکی،رباتیک،قبل از ارسال بنا به درخواست مشتری قابلیت تست شدن را دارند.در این صورت از نحو صحت عملکرد قطعه ویدئو جهت سلامت محصول به مشتری ارسال خواهد شد.

پرسش های متداول

در صورت داشتن هر گونه سوال،مشاوره قبل خرید،راهنمای استفاده از کلیه دستگاه ها و قطعه ها،راهنمای استفاده از برد های الکترونیکی می توانید از قسمت پایانی سایت از گزینه های گفت و گوی انلاین ،ارتباط از طریق پیام رسان ها استفاده نمایید.



پیگیری سفارشات

وضعیت سفارش‌های ثبت شده از طریق تاریخچه سفارشات قابل مشاهده می‌باشد و کد رهگیری مرسوله در انتهای هر روز در پنل کاربری مشتری ثبت خواهد شد تغییر وضعیت ارسال کالا در تمامی مراحل ارسال از طریق ایمیل به مشتری اطلاع رسانی می شود.

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من