قوانین و مقررات

تیم رباتیک صنعت همواره تلاش می‌کند تا با تولید محصولات با کیفیت باعث جلب رضایت مشتریان خود بشود لذا در این راستا قوانینی به صورت متقابل بین خود و مشتریان عزیز وضع کرده است از جمله:

1.ملاک توضیح محصول‌ها می‌باشد چرا که با توجه به اینکه گروه رباتیک صنعت  همواره در جهت به روز رسانی دستگاه‌های تولیدی خود فعالیت دارد و عکس محصولات داخل فروشگاه ثابت می‌باشد ولی تکنولوژی دستگاه‌ها همواره چند قدم از عکس محصولات فراتر می‌باشد.

2.در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایندخریدحتماً با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس و یا از گزینه  ارتباط آنلاین استفاده کنید.

3.خرید از رباتیک صنعت هم از طریق درگاه بانکی و هم  از گزینه کارت به کارت امکان‌پذیر می‌باشد در صورت استفاده از گزینه کارت به کارت ملاک ثبت سفارش، ارسال رسید بانکی معتبر می‌باشد.

4.برخی از محصولات تولیدی رباتیک صنعت امکان ارسال به صورت کیت را هم دارند دقت داشته باشید این محصولات غیر قابل عودت می‌باشند اما در صورت کسری قطعات در زمان ارسال حتماً به گروه رباتیک صنعت اطلاع بدهید.

5.کلیه قطعات  الکتریکی در صورت نیاز مشتری قبل از ارسال امکان تست را خواهند داشت در صورت نیاز به این گزینه در توضیحات خرید محصول حتماً ذکر کنید چرا که این مورد باعث تغییر جزئی در قیمت محصول خواهد شد.

6.کلیه قطعاتی که به صورت برش خورده و یا  با اندازه خاص ارسال می‌شوند غیر قابل تعویض و عودت می‌باشند در صورت اشتباه محاسباتی از سوی خریدار، روباتیک صنعت هیچ گونه تعهدی در قبال بازگشت وجه ندارد.

7.کلیه محصولاتی که به صورت آماده درگروه رباتیک صنعت موجود می‌باشند امکان لغو سفارش تا یک روز  قبل از ارسال را دارند اما در صورت ثبت محصول سفارشی امکان لغو سفارش  فقط در اولین ساعات ثبت سفارش امکان پذیر می‌باشد در صورت گذشت 24 ساعت از ثبت سفارش  ۷ درصد از مبلغ سفارش به عنوان ضرر و زیان نزد رباتیک صنعت باقی خواهد ماند

8.محصولات تولیدی رباتیک صنعت دارای گارانتی و  خدمات پس از فروش میباشند در صورت نیاز به تمدید گارانتی و یا افزایش مدت گرانتی حتماً به رباتیک صنعت اطلاع بدهید

9.دستگاه‌های رباتیک صنعت  همواره قابلیت ارتقاء را دارند لذا نگران به روز رسانی دستگاه خود پس از خرید نباشید در صورت نیاز می‌توانید دستگاه خود را ارسال کنید و ما دستگاه شما را به صورت کاملا رایگان ارتقاء خواهیم داد فقط هزینه حمل و نقل دستگاه به عهده ممشتری می‌باشد

10.ملاک شروع گارانتی دستگاه‌ها روز ارسال دستگاه می‌باشدلذا نگران فعال شدن گارانتی دستگاه‌ها نباشید

11.در صورت نیاز به سفارشی بودن دستگاه تغییرات خودموردنیاز خود را حتما در قسمت توضیحات ذکر نمایید.

12.در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه حتماً با پشتیبانی رباتیک صنعت تماس بگیرید در صورت اهتمام به تعمیر دستگاه بدون اطلاع گروه رباتیک صنعت گارانتی دستگاه ساقط خواهد شد.

13.به دلیل طراحی انحصاری دستگاه‌های رباتیک صنعت و به منظور جلوگیری از کپی برداری محصولات هیچ کدام از دستگاه‌ها قابل تعویض و یا عودت نمی‌باشند.

سبد خرید
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من